شبـ نوشته های پشۀ عاشقپیــــشه

نپّـرون پدر من... نپّـرون

چهارشنبه, ۱۰ دی ۱۳۹۳، ۱۱:۴۴ ب.ظ

به صورت کاملاً اتفاقی کاشف به عمل اومده که در این مدّت کاری، تاکنون تعداد زیادی ارباب رجوع به آبدارچی ما مراجعه و از ایشون شماره همراه ما رو خواسته و سوال کردن که آیا ما نومزد داریم یا نه، که ایشون شماره ندادن و چون عین دخترشونیم و عین پدرمونن! گفتن که نومزد نداریم

و جالب تر اینه که حتی یکی از این خواستگارها رو هم واسه ما نیومده بگه و این خبر به صورت اتفاقی از جرایدِ معتبر داخلی اداره! نشر شده!  این آبدارچی ما، همچون یک پدر، ظاهراً روی ما غیرت دارن! خوب پدرِ من هدایت کن خواستگارها رو به مسیر صحیح! نپّرون خُ :))) مگه میخوای با ما ترشی بندازی؟

حالا بدتر از اون ، اینه که این همه که مراجعه کردن چرا دیگه نیومدن خُ؟! بنابراین یا اونها خروس نیّت نداشتن یا اخبار معتبر نبوده...

در هرصورت من که دیگه بی خیال ازدواج شدم، میخوان بیان،نمیخوان هم نیان، به جهندم! نه؟

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۰/۱۰
پشه عاشقپیشه

نظرات  (۹)

آفرین پشه
با اون جمله آخرت خیلى موافقم
چه شانس گندی داریم من و تو....
پاسخ:
گند... گند
سلام
[خنده]
پاسخ:
سلام
نخندین آقا نخندین :)
شوعرم شوعرهای قدیم حداقل پاشنه در خونه رو از جاش می کندن
پاسخ:
والاّ به قرعان
;-) 
پشه عاشق پیشه دیوانه ای !ببخشید ها !عزیزم بردن اسم ازدواج دیوانگیه!ازدواج کرده ها چه گلی به سرشون زده شد؟!فکراشتباه نکن؛بوی کباب نیست.....🚑🚑🚑🚑🚑🚑ماشین مورد استفاده من ،بعداولین اظهار وجود،در ابتدای یک ازدواجه،مثلن،کاملن،عشقولانه😥

پاسخ:
والا ما که نفهمیدیم چی گفتی
گرگ بودن ؟فکرمیکنم،فقط برا موارد خاص خوبه!
پاسخ:
آها مامانی جون هستین شما؟
۱۷ دی ۹۳ ، ۰۸:۳۵ میناخانی
آی بدم میاد از این جو اداری، آی بدم میاد... من یه دوره کار کردم تو یه اداره، همون ماه اول تکلیفم رو با تک تک شون مشخص کردم، آقا ما تو بازی خاله زنک شما نیستیم، بی خیال ما یکی بشین و خلاص...
پاسخ:
هعی ی ی کاش میشد ما هم بگیم
پشه پستاتو موش خورد؟!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">