شبـ نوشته های پشۀ عاشقپیــــشه

هک شدگی!

چهارشنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۳، ۰۳:۳۴ ب.ظ

سلام 

مطالب وبلاگم حذف شده و به دلیل اینکه وبلاگم خیلی قدیمی نبوده امکان برگشت مطالب نیست، قصد تغییر آدرس وبلاگ رو دارم


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۲/۲۷
پشه عاشقپیشه

نظرات  (۱۴)

تو وبلاگ جدیدت اگه سعی کردی که خودت باشی!
آدرس تو برامون بفرست.
شاید که خواننده ات شدیم:)

درکل هرجور صلاح میدونی و راحتی.
پاسخ:
مگه من اینجا خودم نبودم؟
هرجور راحتی فکر کن
امیدوارم هر جا میری خوش و خرم باشی ، خیلی وقته خاموش میخونمت ....
پاسخ:
اگر دوست داری ادرس وبلاگ بده تا ادرس جدیدم رو بگم برات
سلام

سال نوت مبارک

ان شا الله مبارک باشه خونه جدیدت و عاقبتت بخیر

:)
@}------
پاسخ:
سلام مرسی
۰۸ فروردين ۹۴ ، ۱۱:۵۵ محمدعلی منصوری

سلام

لطفا آدرس وبلاگ جدید رو به من هم بدید. آدرس گذاشتم.

موفق باشید

منم همیشه فکر میکردم که خودمم!
اما از خودم راضی نبودم...
همش شکوه و شکایت!
و ته دلم یه غم...
چند روز پیش با این مطلب روبرو شدم
تا حدی متوجه رفتارام شدم!
شاید این کلا خودم نباشم
اما میتونه راهنماییم کنه برای اینکه کمی هم احساس رضایت کنم با رفتار درست:)

سال نوت مبارک [گل]
پاسخ:
سال نو مبارک
مطلب خوبی بود
پشه کار خوبی نکردی که مطالبت را پاک کردی. ظاهرا قبلا هم همین کار را یکبار کرده بودی. اینطوری دیگه کسی دلش نمیاد کامنت بگذاره چون میدونه چند وقت دیگه همه چیز یکهو پاک میشه.
پاسخ:
معذرت میخوام
گاهی شرایطی پیش میاد که اینطوری میشه
من مطالب رو واسه تخلیه روحی می نویسم
اگر کسی روحیۀ من براش مهم باشه نطری رو مینویسه،گوش میکنه، گاهی کمک میکنه
و شاید حال مخاطب براش مهم باشه نه مطالب وبلاگ، خیلی از مخاطبینِ من بدون اینکه براشون مهم باشه به وبلاگ جدید من اومدن و مطلب میخونن و نظر میذارن
نمیدونم ، شما از یه دیدِ دیگه به این موضوع نگاه میکنین و من از یه دیدِ دیگه... شاید حق بیشتر باشماست
خب خوشحال میشم برای من هم آدرس وبلاگت را به ایمیلم بفرستی. البته اگر دوست داشتی وگرنه که هیچ
پاسخ:
سلام 
فرستادم
سلام
هستم
سال نو مبارک
پاسخ:
سلام سال نو مبارک آدرس وبلاگتون رو نمیدین که آدرس جدیدم رو بفرستم براتون؟
سلام 
به همین دلیل نتونستم لینکتون کنم.
آدرس جدید فراموش نشود.
ایام به کام
پاسخ:
سلام سال نو مبارک فرستادم
سلام
وبلاگ ندارم لطفا بفرست به ایمیلم
پاسخ:
سلام فرستادم رویا جون
سلام
مطمئنی که فرستادی به آدرس من؟من که هرچی نگاه کردم چیزی ندیدم. میشه دوباره بفرستی؟
ممنون
پاسخ:
سلام 
آدرس ایمیل رو اشتباه زده بودم
دوباره فرستادم
ببخشید
ناراحت شدم در کُل

اما خونه جدیدی می سازی ایشالله

می یایم و می خونیمت باز
ممنون میشم ادرس جدید رو بفرستید
سلام 
خواهش میکنم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">